Efter en stor investering på rekrutteringsområdet sætter danske Stinto nu handling bag sine ord og ekspanderer til Frankrig og UK.
Det går stærkt hos den danske tech startup Stinto. Efter virksomheden på kort tid har skærpet sin kommercielle profil med tre internationalt erfarne ledelsesprofiler, herunder CCO Lasse Garby fra Hewlett Packard, fører virksomheden nu sine globale vækstambitioner ud i livet. Stinto træder ind i UK og Frankrig og styrker samtidig også salgsindsatsen i hjemlandet.
Målet på alle markeder er at erstatte fysiske visitkort med Stintos SaaS Contact Management Platform.
– Internationalt går vi efter markeder med et stort behov for at sikre virksomheder kontaktdata til kunder og forretningsforbindelser, der er real tids opdaterede, GPDR sikrede og med marketings samtykke. Her er UK og Frankrig modne markeder, og vi kommer med et stærkt og innovativt produkt, så vi forventer os meget af begge lande, fortæller Lasse Garby, CCO ved Stinto.
Han understreger, at Stinto allerede før den nye offensiv har registreret en relativ stor stigning i antallet af brugere på deres platform under corona.
Erfarne partnere
I både Frankrig, Danmark og UK har Stinto lavet partneraftaler med erfarne virksomheder. For Frankrigs og Danmarks vedkommende er der blevet lavet en såkaldt Sales Agent Agreement med GSH Tech agent. Aftalen er en del af de to virksomheders partnerprogram. I UK har Stinto lavet en partneraftale med det engelske CRM-firma SalesSeek. I UK er der fortsat et stort forbrug af trykte visitkort. Partneraftalen giver også SalesSeek mulighed for at gå ind på andre markeder udenfor UK.
– Vi ser frem til samarbejdet med GSH Tech Agent og SalesSeek, der begge har en stærk profil i deres respektive markeder. SalesSeek er specialiseret i det engelske marked for CRM-løsninger, og GSH Tech Agent har vist en stærk track record for salg af digitale løsninger, siger Lasse Garby.
Stinto er en dansk tech start up, der blev etableret i 2017, og som har udviklet en Contact Management platform, som sikrer, at virksomheder og medarbejdere har GPDR compliant og marketing consent kontaktdata til kunder, forretningsforbindelser og leverandører. Dataene opdateres automatisk real time i virksomhedens CRM-system https://stinto.dk/